„Miasto dla mieszkańców”

Konferencja Użytkowników
Oprogramowania Otago

01-02.06 Toruń 2017

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Pion Administracji Terenowej Asseco Data Systems zaprasza na VIII edycję Konferencji Użytkowników Oprogramowania Otago, która obędzie się w dniach 01-02 czerwca br. w Dworze Artusa w Toruniu. Przewodni temat konferencji, który będzie omawiany, to „Miasto dla mieszkańców”.
Tegoroczna edycja Konferencji została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Torunia – Pana Michała Zaleskiego.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, gośćmi konferencji będą przedstawiciele samorządów z terenu całej Polski – głównie użytkownicy systemu Otago w osobach prezydentów, burmistrzów, dyrektorów departamentów, naczelników wydziałów, kierowników jednostek miejskich oraz pozostałych pracowników samorządowych. Ubiegłoroczna edycja spotkała się z Państwa dużym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem był aktywny udział w spotkaniu ponad 230 uczestników.
Serdecznie zapraszamy do udziału w VIII już edycji konferencji, która będzie okazją do wymiany doświadczeń i poglądów wśród przedstawicieli Jednostek Samorządów Terytorialnych, wzbogacenia wiedzy o nowe możliwości systemu oraz wzajemnego poznania się użytkowników systemu Otago z pracownikami firmy Asseco Data Systems.
Jak corocznie, udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy ponoszą jedynie ewentualne koszty noclegów oraz dojazdu.

Data

Start

Miejsce

Organizator

01-02.06.2017 r.

1 czerwca
godzina 08:00

Dwór Artusa
Rynek Staromiejski 6
87-100 Toruń

„Miasto dla mieszkańców”

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Agenda

08:00

Rejestracja uczestników – kawa / poczęstunek

08:00 - 09:45

09:45

Otwarcie konferencji, przywitanie gości

09:45 - 10:00

Pan Michał Zaleski        – Prezydent Torunia
Pan Adam Góral             – Prezes Zarządu Asseco Poland S.A.
Pan Andrzej Dopierała  – Prezes Zarządu Asseco Data Systems S.A.

10:00

„TORUŃ”

10:00 - 10:40

– przedstawiciel UM Toruń

10:40

„Co się dzieje w Obszarze Administracji Terenowej ADS”

10:40 - 10:50

Pan Jarosław Jastrzębski   – Wiceprezes Zarządu Asseco Data Systems S.A.
Pani Małgorzata Babińska  – Dyrektor Zarządzający Asseco Data Systems S.A.

10:50

„Projekt polsko-ukraińskiej akademii miast jako platforma wsparcia decentralizacji na Ukrainie i upowszechnienia doświadczeń polskich samorządów”

10:50 - 11:05

Pan Dariusz Szymczycha – Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza

11:05

„Otwarte dane Miasta Gdańska na przykładzie rejestru wydatków”

11:05 - 11:25

Pan Krzysztof Garski – UM Gdańsk

11:25

„Otwarte dane Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku”

11:25 - 11:45

Pani Agnieszka Rzeźnikowska   – ZTM Gdańsk
Pan Marcin Dymarski                  – ZTM Gdańsk

11:45

„W inteligentnych miastach mieszkańcom żyje się lepiej ? – Jakie narzędzia informatyczne mogą pomóc samorządom być bardziej „smart”?

11:45 - 12:15

Pan Paweł Sokołowski – Asseco Data Systems S.A.

12:15

„Jak lekko, łatwo i przyjemnie zaprezentować budżet mieszkańcom w oparciu o MS Power BI”

12:15 - 12:40

Pani Klaudia Kacprzyk – UM Szczecin

12:40

„Jak wspierać mieszkańców, którzy chcą zmiany? – budżet partycypacyjny w Warszawie”

12:40 - 13:00

Pani Justyna Piwko – Urząd m. Stołecznego Warszawy

13:00

Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów podsumowujący pierwszą część.

13:00 - 13:30

Mariusz Szczubiał – UM Toruń

13:30

Przerwa kawowa

13:30 - 14:00

14:00

„Strategia budowy społeczeństwa informacyjnego”

14:00 - 14:20

Pani Ewa Weber – UM Zabrze

14:20

„Jak prawnie przygotować strategię budowy społeczeństwa informacyjnego dla miasta?”

14:20 - 14:40

Pan Wojciech Białkowski – Centrum Doradztwa i Analiz Projektowych

14:40

„Ryzyko projektowe w administracji publicznej”

14:40 - 15:10

Pan Jacek Kobiela – IPMA

15:10

Panel dyskusyjny podsumowujący drugą część z udziałem prelegentów.

15:10 - 15:40

Mariusz Szczubiał – UM Toruń

15:40

Lunch

15:40 - 16:30

17:00

Atrakcje w plenerze

17:00 - 19:30

20:30

Kolacja

20:30 - 23:30

10:00

Otwarcie drugiego dnia konferencji

10:00 - 10:05

10:05

„Krajowe i transgraniczne e-wyzwania administracji samorządowej”

10:05 - 10:30

Pan Artur Miękina – Asseco Data Systems

10:30

„Bezpieczny krok w chmurę – zalety cyfrowej transformacji w modelu public cloud”

10:30 - 11:00

Pan Marek Sokołowski – Oracle Polska

11:00

„Dofinansowanie projektu informatycznego z funduszy UE i jego realizacja”

11:00 - 11:30

Pan Wojciech Białkowski – Centrum Doradztwa i Analiz Projektowych

11:30

„Elementy Platformy Samorządowej Otago, wpływające na jakość świadczenia e-usług ukierunkowanych na Mieszkańca”

11:30 - 12:00

Pan Wojciech Woś – Asseco Data Systems

12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:30

12:30

„HPE Synergy fizyczna infrastruktura IT tak elastyczna i łatwa w zarządzaniu, jak środowisko wirtualne”

12:30 - 13:00

Pan Paweł Lubasinski – HPE

12:30

Warsztaty - prowadzone w sesjach równoległych # już dziś zgłoś swój udział - liczba miejsc ograniczona !

12:30 - 15:30

Warsztaty „Zapraszam Cię do projektu” Pani dr Maria Żukowska – IPMA


Warsztaty „Konflikty jako zagrożenie dla projektów” Pan Jacek Kobiela – IPMA


Warsztaty „Analiza potrzeb klienta – kluczem do sukcesu projektu” Pan Sławomir Ostrowski – IPMA


 

Zgłoszeń na wybrane warsztaty prosimy dokonywać na adres mailowy: kinga.mankowska@assecods.pl 

Uwaga! liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

15:30

Zakończenie konferencji

15:30 - 15:40

15:40

Lunch

15:40 - 16:30

„Polecane Hotele”

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Hotele


Hotel FILMAR

Filipiak i Marchlewski Sp. J.
ul. Grudziądzka 45
87-100 Toruń
www Hotel FILMAR w Toruniu
mapa google

Informujemy o cenach specjalnych dla uczestników Konferencji – przy rezerwacji należy podać hasło „OTAGO”:  
  – pokoj 1-os ze śniadaniem w formie bogatego bufetu szwedzkiego  210,00/doba
  – pokoj 2-os dla 2 osób ze śniadaniem w formie bogatego bufetu szwedzkiego 250,00/doba
  – pokoj 4-os dla 4 osób ze śniadaniem w formie bogatego bufetu szwedzkiego 330,00/doba
Koszt parkingu hotelowego ( jest dostępnych 200 miejsc ) to 18,00 zł/auto osobowe doba, 60,00 zł/autokar.

Zalecane sposoby dokonywania indywidualnych rezerwacji:
   – klikając na link https://v6.upperbooking.com//pl/booking/details/wrap/hotelfilmar/85637/konferecja-otago?Source=v6&promocode=OTAGO 
   – mailowo bezpośrednio do działu rezerwacji na adres rezerwacja@hotelfilmar.pl  lub  recepcja@hotelfilmar.pl – hasło: „OTAGO
   – telefonicznie w dziale rezerwacji pod numerami telefonów 56 66 94 800, –801, –919 hasło: „OTAGO

 

Hotel Mercure – Toruń
ul. Kraszewskiego 1/3
87-100  Toruń
tel. 56 619 65 50, fax. 56 619 62 54
www Hotel Mercure w Toruniu
H3421@accor.com
 – mapa google

Formularz Zgłoszeniowy

    Imię (wymagane)

    Nazwisko (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Nazwa Instytucji (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Ulica (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Miasto (wymagane)

    Partnerzy

    Organizatorzy i Patroni

    • „Miasto dla mieszkańców”
      Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago
      1-2 czerwca 2017r. Toruń
    • Miejsce

      Centrum Kultury Dwór Artusa
      Rynek Staromiejski 6
      87-100 Toruń

    • Email

      konferencja2017@assecods.pl

    • Biuro Organizacyjne

      Kinga Mańkowska
      tel. +48 58 740 40 98
      Asseco Data Systems S.A.
      Biuro w Gdańsku
      ul. Jana z Kolna 11
      80-864 Gdańsk

    • Zapraszamy do naszego serwisu

      www.assecods.pl