„InterAktywna komunikacja z mieszkańcem”

Konferencja Użytkowników
Oprogramowania Otago

Gdańsk, 12-13.06.2018r.

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Pion Administracji Terenowej Asseco Data Systems zaprasza na IX edycję Konferencji Użytkowników Oprogramowania Otago, która obędzie się w dniach 12-13 czerwca br. w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku.
Przewodni temat konferencji, który będzie omawiany, to „InterAktywna komunikacja z mieszkańcem„.
Tegoroczna edycja Konferencji została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Gdańska – Pana Pawła Adamowicza.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, gośćmi konferencji będą przedstawiciele samorządów z terenu całej Polski – głównie użytkownicy systemu Otago w osobach prezydentów, burmistrzów, dyrektorów departamentów, naczelników wydziałów, oraz kierowników jednostek miejskich. Konferencja jest doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i poglądów wśród przedstawicieli Jednostek Samorządów Terytorialnych, wzbogacenia wiedzy o nowych możliwościach Systemu Otago oraz wzajemnego poznania jego użytkowników z twórcami – pracownikami Asseco Data Systems S.A. Ubiegłoroczna edycja spotkała się z Państwa dużym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem był aktywny udział w spotkaniu ponad 230 uczestników. Konferencja ma również na celu promocję walorów turystycznych tegorocznego gospodarza – Miasta Gdańsk a także jego innowacyjnych sposobów realizacji zadań publicznych – między innymi dzięki stosowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych.
Z przyjemnością informujemy, że jak co roku udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy ponoszą jedynie ewentualne koszty noclegu oraz dojazdu.

Data

Start

Miejsce

Organizator

12-13.06.2018 r.

12 czerwca 2018r.
godzina 08:00

Gdański Teatr Szekspirowski
ul. W.Bogusławskiego 1
80-818 Gdańsk

„InterAktywna komunikacja z mieszkańcem”

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Agenda

8:00

Rejestracja uczestników – kawa / poczęstunek

8:00 - 9:45

9:45

Otwarcie konferencji, przywitanie gości

9:45 - 10:00

Pani Aleksandra Dulkiewicz – Z-ca Prezydenta Miasta Gdańska
Pan Andrzej Dopierała – Prezes Asseco Data Systems S.A.
Pan Jarosław Jastrzębski – Wiceprezes Asseco Data Systems S.A.

10:00

Co się dzieje w Obszarze Administracji Terenowej ADS

10:00 - 10:30

Pan Jarosław Jastrzębski – Wiceprezes Asseco Data Systems S.A.

Pani Małgorzata Babińska – Dyrektor Zarządzający Asseco Data Systems S.A.

Pan Jakub Buczyło – Dyrektor Pionu Obsługi Klienta Asseco Data Systems S.A.

Pan Robert Szymański – Dyrektor Pionu Produkcji Asseco Data Systems S.A.

10:30

CZĘŚĆ PIERWSZA– InterAktywna komunikacja z mieszkańcem

10:30 - 13:30

10:30

„Gdańskie Centrum Kontaktu – list do potomnych”

10:30 - 10:50

Pan Jarosław Schroeder, Kierownik Gdańskiego Centrum Kontaktu

10:50

„Czy komunikacja z mieszkańcem jest potrzebna miastu do szczęścia?”

10:50 - 11:10

Pan Andrzej Feterowski, Prezes Szczecińskiego Parku Naukowo Technologicznego

11:10

„Miasta szczęśliwe”

11:10 - 11:30

Pan Bartosz Bartoszewicz, Wiceprezydent Gdyni

11:30

„Platforma miejska sposobem na konsolidację e-komunikacji”

11:30 - 11:50

Pan Janusz Popielewski, Dyrektor Wydziału Informatyki UM Bydgoszcz

11:50

„Kompetencje urzędnika kluczem InterAktywnej komunikacji z mieszkańcem”

11:50 - 12:10

Pan Mariusz Szczubiał, Centrum Kompetencyjne Administracji Publicznej

12:10

„Wirtualny asystent dla miast - wspieranie bieżących spraw mieszkańców”

12:10 - 12:30

Pan Jarosław Gesicki, Pan Jan Kieres, IBM Polska Sp. z.o.o

12:30

„Jak organizować ład w danych”

12:30 - 12:50

Pani Barbara Szymańska, z-ca Dyrektora Gdańskiego Centrum Informatycznego

12:50

Panel dyskusyjny podsumowujący pierwszą część z udziałem prelegentów

12:50 - 13:30

13:30

Przerwa kawowa

13:30 - 14:00

14:00

CZĘŚĆ DRUGA – CO WIEMY O RODO?

14:00 - 15:30

14:00

„Podejście miasta do RODO”

14:00 - 14:20

Pan Jarek Suszka, Naczelnik Biura Obsługi Prawnej i Bezpieczeństwa Informacji UM Zabrze

14:20

„Ile mogą wiedzieć jednostki samorządu terytorialnego o swoich mieszkańcach? – podstawy przetwarzania danych osobowych przez jednostki samorządu terytorialnego w kontekście RODO”

14:20 - 14:40

Pan Krzysztof Stopa, Radca Prawny Asseco Data Systems S.A.

14:40

„Czy RODO będzie szansą, czy barierą interaktywnej komunikacji z mieszkańcem?”

14:40 - 15:00

Pan Wojciech Białkowski, Centrum Doradztwa i Analiz Projektowych

15:00

Panel dyskusyjny podsumowujący drugą część z udziałem prelegentów

15:00 - 15:30

Pan Mariusz Szczubiał

15:30

Lunch

15:30 - 16:30

17:00

Atrakcje w plenerze

17:00 - 19:30

20:30

Kolacja - Gdański Teatr Szekspirowski

20:30 - 23:30

11:00

Otwarcie drugiego dnia konferencji

11:00 - 11:05

11:05

Wstęp do warsztatów

11:05 - 11:20

UWAGA: Wszystkie warsztaty zaczynają się równolegle o 11:30

Zainteresowanych prosimy o zapisywanie się wybrany warsztat poprzez wysłanie wiadomości na adres kinga.mankowska@assecods.pl

International Project Management Association jest międzynarodową organizacją zrzeszającą stowarzyszenia narodowe z dziedziny zarządzania projektami w 57 krajach na całym świecie. IPMA® odgrywa wiodącą rolę w rozwoju i promocji zawodu kierownika projektów poprzez IPMA Competence Baseline (ICB) wyznacza standardy i wytyczne dla pracy wielu ekspertów zarządzania projektami.

Historia IPMA® sięga 1964 roku, kiedy to kierownik projektu budowy europejskiego samolotu, Pierre Koch zaprosił do Francji Dicka Vullinghsa (Holandia) i Rolanda Gutscha (Niemcy) w celu omówienia korzyści z metody ścieżki krytycznej (CPM) jako podejścia do zarządzania. Grupie tej przewodził Yves Eugene z AFIRO (Association Française d’Informatique et de Recherche opérationnelle). Profesor Arnold Kaufmann zaproponował aby nadać jej nazwę INTERnational NETwork-INTERNET. W następnym roku grupa ta założyła International Management Systems Association (IMSA), niezależną od wpływów firm organizację z siedzibą w Szwajcarii. W 1967 roku grupa Czechosłowackich Badaczy Zarządzania Projektami zorganizowała w Pradze pierwszą światową konferencję na temat „Analizy Metod Networkingu”.

Najważniejsze elementy oferty IPMA®:

  1. Czteropoziomowy system certyfikacji– system oceny oraz potwierdzenia kompetencji, wiedzy i umiejętności kierownika projektu. Do końca 2011 roku certyfikaty IPMA® uzyskało ponad 150.000 osób na całym świecie. W odpowiedzi na potrzeby rynku certyfikacji IPMA stworzyła dwupoziomową certyfikację konsultantów PM oraz IPMA Delta – najbardziej wszechstronną ocenę zarządzania projektami całej organizacji „perspektywa 360° ”. Po raz pierwszy cała organizacja w tym pracownicy i projekty może podlegać certyfikacji  w zakresie kompetencji zarządzania projektami.
  2. Światowy Kongres– coroczne spotkanie międzynarodowego środowiska project managerów, podczas którego odbywają się warsztaty, omawiane są nowe pomysły oraz praktyki. W 2002 roku w Berlinie po raz pierwszy odbył się Konkurs International Project Excellence Award. IPEA to nagroda przyznawana corocznie najbardziej uznanym zespołom projektowym na świecie.
  3. Training Aid Programmes– szkolenia z tematyki zarządzania projektami zarówno na poziomie podstawowym, jak i przygotowujące do certyfikacji z zarządzania projektami. IPMA Advanced Courses umożliwiają poszerzenie kompetencji w prowadzeniu i zarządzaniu projektami.
  4. International Young Crew– kluczowy element wzrostu IPMA® i rozwoju liderów jutra. Jest to platforma skupiająca młodych profesjonalistów zarządzania projektami i studentów do 35 roku życia.
  5. Publikacje– International Journal of Project Management, Project Perspectives oraz PM Research Journal

Stowarzyszenia lokalne takie jak IPMA Polska, na wzór IPMA® posiadają w ofercie certyfikację, konferencje, seminaria, warsztaty czy szkolenia, zrzeszają również pasjonatów zarządzania w grupach regionalnych i young crew, a także wydają publikacje tłumaczone z oryginałów, lub przygotowują własne. Dla IPMA Polska oferta międzynarodowa jest podstawą działania, jednakże nasze Stowarzyszenie stara się rozwijać w różnych kierunkach, biorąc pod uwagę uwarunkowania i potrzeby lokalne.

11:30

Warsztaty IPMA - "Prawa Newtona, a skutki komunikacji"

11:30 - 13:30

Pani Maria Żukowska/IPMA

11:30

Warsztaty IPMA - „Formy angażowania mieszkańców do współpracy przy tworzeniu lepszego jutra.”

11:30 - 13:30

Pan Sławomir Ostrowski/IPMA

11:30

Warsztaty IPMA - "Klient wie czego chce - ujawniamy prawdę"

11:30 - 13:30

Pani Monika Woźniak/IPMA

11:30

Warsztaty ADS - „Wprowadzenie do metodyki SCRUM/Agile w ADS”

11:30 - 13:30

Pan Mariusz Opaliński/ADS

11:30

Warsztaty „Karta produktu – o co tak naprawdę chodzi?”

11:30 - 13:30

Pani Emilia Handzelewicz

11:30

Warsztaty „Zagraj w miasto”

11:30 - 13:30

Pani Jolanta Wiercińska

13:45

„Split payment – mechanizm podzielonej płatności”

13:45 - ...

Pani Emilia Handzelewicz – Asseco Data Systems

13:45

Zakończenie konferencji

13:45 - 14:00

14:00

Lunch

14:00 - 15:30

„Polecane Hotele”

Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago

Hotele

Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto
ul. Jana Heweliusza 22
80-890 Gdańsk
www: Hotel

mapa google

Informujemy o cenach specjalnych dla uczestników Konferencji – przy rezerwacji należy podać hasło „OTAGO”:  
– Pokój jednoosobowy (lub dwuosobowy z małżeńskim łóżkiem) – 360,00 zł brutto / śniadanie w cenie
– Pokój dwuosobowy – 400,00 zł brutto / śniadanie w cenie
Adres do wysyłki rezerwacji: h3390-sb1@accor.com
Przy robieniu rezerwacji bardzo proszę o podanie hasła „OTAGO”. Upoważnia to Państwa do skorzystania z wynegocjowanych przez nas cen.

 

Hotel IBIS Gdańsk Stare Miasto
ul. Jana Heweliusza 24
80-861 Gdańsk
www: Hotel

 – mapa google

– Pokój jednoosobowy z dużym łóżkiem– 315,00 zł brutto / śniadanie w cenie
– Pokój dwuosobowy z dużym łóżkiem – 340,00 zł brutto / śniadanie w cenie
Adres do wysyłki rezerwacji: H9835-RE@accor.com
Przy robieniu rezerwacji bardzo proszę o podanie hasła „OTAGO”. Upoważnia to Państwa do skorzystania z wynegocjowanych przez nas cen.

 

Hotel Gryf
ul. Jana z Kolna 22/26
80-863 Gdańsk
www: Hotel

 – mapa google

– Pokój 1-osobowy ze śniadaniem – 174,00 PLN / doba hotelowa
– Pokój 2-osobowy ze śniadaniem – 250,00 PLN / doba hotelowa
Adres do wysyłki rezerwacji: recepcja@gryfgdansk.pl
Przy robieniu rezerwacji bardzo proszę o podanie hasła „OTAGO”. Upoważnia to Państwa do skorzystania z wynegocjowanych przez nas cen.

Formularz Zgłoszeniowy

Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa Instytucji (wymagane)

Telefon (wymagane)

Adres email (wymagane)

Ulica (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Miasto (wymagane)

Partnerzy

Organizatorzy i Patroni

Sponsor

  • „InterAktywna komunikacja z mieszkańcem”
    Konferencja Użytkowników Oprogramowania Otago
    12-13 czerwca 2018r. Gdańsk
  • Miejsce

    Gdański Teatr Szekspirowski
    ul. W.Bogusławskiego 1
    80-818 Gdańsk

  • Email

    konferencja2018@assecods.pl

  • Biuro Organizacyjne

    Kinga Mańkowska
    tel. +48 58 740 40 98
    Asseco Data Systems S.A.
    Biuro w Gdańsku
    ul. Jana z Kolna 11
    80-864 Gdańsk

  • Zapraszamy do naszego serwisu

    www.assecods.pl